W pierwszej kolejności skontrolujemy budynek, by dobrać jak najlepszej jakości sprzęt, oraz opracować instrukcję dot. PPOŻ. Na mocy ustawy jest dokument niezbędne, by zakład mógł funkcjonować w życiu publicznym. Organizacja obiektu ma na celu ułatwienie ewentualnej drogi ewakuacyjnej, a także utrudnienia wystąpienia i rozpowszechnienia pożaru, zadymienia czy oparów chemicznych. Instrukcja ma w doraźny sposób pomóc w szybkiej i skutecznej reakcji na zagrożenie, jednak najważniejsze jest szkolenie pracowników.
W ramach naszych kursów, szkoleń w sposób przestępny i jak najbardziej zrozumiały przekażemy wiedzę na temat PPOŻ, jednakże uważam, że najlepsze są zajęcia praktyczne, w programie których organizujemy próby ewakuacji obiektu, ćwiczenia praktyczne obsługi podręcznego sprzętu gaszącego i wiele więcej.
Podczas dalszej współpracy oferujemy przeglądy techniczne sprzętu, protokoły stanów PPOŻ i inne czynności mające na celu zagwarantowanie bezpieczeństwa.
Zapoznaj się ze szczegółami oferty.