Bezpieczeństwo i higiena pracy

Ogólne zasady i rozporządzenia dotyczące BHP zostały opracowane i Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej weszły w życie 26 września 1997r. Normy te jedynie w sposób ogólny dotyczą bezpieczeństwa w miejscu pracy. Osiągnięcie najwyższej jakości bezpieczeństwa zależy od sporządzenia dokumentacji BHP indywidualnie w oparciu o unikatowy charakter firmy.

Aspekty jakie należy wziąć pod uwagę to między innymi: wielkość miejsca pracy, jego charakter (rodzaj działalności), oświetlenie, jakość ogrzewania czy wentylacji. Zasady BHP dotyczą za równo powierzchni w obiektach jak i po za nim.

Warunkiem, by reguły te mogły być użyte w praktyce, jest szkolenie pracowników. Na prowadzonych przez nas kursach wyjaśniamy jasnym i przejrzystym językiem wszelkie procedury, instrukcje, tak aby Twoi pracownicy pewnie i bez przeszkód mogli zastosować zasady BHP w codziennym procesie pracy.